כללי

 

  1. חברת “עם האדמה”, מכפר-יונה מפעילה את אתר “פרוטי”, כתובתנו – ת.ד. 5072 כפר-יונה.
  2. אתר פרוטי מספק תוצרת אורגנית טרייה ומוצרים נוספים ללקוחותינו, במשלוחים בלבד.
  3. האתר מאפשר קניה קמעונאית ליחידים וסיטונאית לעסקים. רכישה סיטונאית מתאפשר לאחר רישום בשירות הלקוחות.
  4. כל המבצע קניה באתר מצהיר כי הוא מסכים לתנאי הרשומים בדף זה, ולא יהיו טענות או תביעות כנגד מפעילי האתר.

משלוחים

 

  1. בעת ההזמנה, לאחר הזנת הכתובת והמיקוד יוצגו אפשרויות המשלוח – ימים ושעות. (אלה כפופים לשינויים בהתאם לעומס תנועה ופעילות באתר) אנו נעדכן במידה ותהיה חריגה.
  2. אזורי המשלוחים מפורטים כאן. במידה והמיקוד אינו מוכר, יש לבדוק איתנו אפשרות המשלוח לכתובתכם או לנקודת איסוף.
  3. במידה ולא תהיה בביתך בעת הגעת השליח, המשלוח יושאר לצד הדלת, כולל מוצרים בקירור או קפואים ובאחריותכם. יש לעדכן בשירות הלקוחות שעות מועדפות לקבלת המשלוח ואנו נתחשב בכך בעת הכנת מסלולי החלוקה.

מוצרים

 

  1. הפירות והירקות הינם אורגנים בפיקוח או מחקלאות בת-קיימא. לרוב אין ציון בשם המוצר, אך הפריט נמצא בקטגוריה המתאימה (לדוגמא – “פרי וירק אורגני”).
  2.  ישנם מעט פירות וירקות לא אורגניים, במקרה זה יצוין ליד שם הפריט “ללא ריסוס” – הכוונה שנעשה שימוש בדשניים כימיים. סימון “לא אורגני” – ייתכן שימוש בדשנים או בריסוס.
  3. הרשימה מתעדכנת בתחילת השבוע, עם זאת ייתכן שמוצרים מסוימים יחסרו – מאחר ומדובר בתוצרת טרייה.
    במידת האפשר נציע פריטים חלופיים באמצעות הודעת WhatsApp. במידה ותגובתכם תיקלט במועד רלוונטי השינוי יטופל.
  4. הרשימה אשר תראו בסל הקניות מחייבת אתכם. לאחר תחילת הטיפול בהזמנה על ידינו ישלח מייל עם ההזמנה כפי שנתקבלה. במידה ובחרתם מוצרים לא רצויים – יש להודיע מיד לשירות הלקוחות שלנו. לא יתקבלו טענות על פריטים עודפים בעת קבלת המשלוח.
  5. אנו עושים את מיטב המאמץ לספק סחורה באיכות מעולה. במידה וקיבלתם מוצר פגום, יש לפנות לשירות הלקוחות (פרטים בסוף עמוד זה). במקרים בהם נגרם לכם נזק נזכה חשבונכם במחיר המוצרים.
  6. החזרת מוצרים: מוצרים שאינם פירות וירקות, ניתן להחזיר במשלוח העוקב (תוך חודש) – באריזתם המקורית ולקבל זיכוי. יש להודיע על כך בעת ההזמנה של המשלוח החדש.

תשלום

 

  1. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי. פרטי האשראי ימסרו על ידי הלקוח לשירות הלקוחות וישמר במאגר מאובטח, כטוקן, לצורך ביצוע החיובים.
  2. המחיר יהיה בהתאם למוצרים אשר סופקו בפועל, (אם יחסרו פריטים כמובן לא תשלמו). יש לשים לב כי חלק המוצרים נמכרים לפי משקלם והוא משתנה בהתאם לזמינות (לדוגמא אבטיח, מלון, שקית גזר וכד’). 

ביטול הזמנה

 

  1. הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה 24 שעות לפני מועד ההספקה, יש לפנות לשירות הלקוחות לצורך הביטול.
  2. פרוטי תהיה רשאית לבטל הזמנה, עד שש שעות ממועד ההספקה.

אחריות

 

  1. פרוטי לא תהיה אחראיות לכל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה מאספקה חלקית של ההזמנה.
  2. הלקוח ישא באחריות מלאה לכל טעות של הזמנת יתר, טעות בכתובת וכד’.

    יש לעיין בדף זה מדי פעם, ייתכנו שינויים.

    לכל שאלה מוזמנים לפנות לטלפון שירות הלקוחות 055-6656537 בימים א’-ה’ שעות פעילות: 8:30-16:00.


 צוות פרוטי 🙂 

מגדלים ?
נשמח לשמוע מכם