Depositphotos_103853442_xl-2015

שייק עשיר בסידן

נשאלנו כיצד נוכל להגדיל את ערכי הסידן, באמצעות פרישייק טעים!

פרישייק

פרי שייק הוא דרך נהדרת לקבל אנרגיה וגורמים תזונתיים חיוניים. כמה טיפים לפרישייק מוצלח:

  • הפירות – תפוזים, משמשים, קיווי, תמרים, שזיף עשירים בסידן. נעדיף אותם פירות טריים או קפואיים. בחורף נוכל להשתמש בגרסאות המיובשות שלהם.
  • ירק – עלים מועילים מאוד לבריאות. מכילים סיבים, מינרלים וגורמים תזונתיים חיוניים. במקרה הזה נוכל להשתמש בקייל מסולסל, ארוגולה/רוקט, קייל, תרד תורכי, פקצ’וי. גם ספירולינה מומלצת!
  • מעט אגוזים וזרעים. אגוזים רצוי להשרות כמה שעות לפני האכילה. לטובת ספיגת סידן נוסיף שקד.
  • מעט נוזלים. (כמה שפחות ועדיין הבלנדר יטחן את הכל). במקרה שלנו נבחר מיץ מתפוזים או פירות הדר אחרים, נוזל קוקוס או מים. 

 

הספיגה של סידן מושפעת מגורמים שונים:

  • ויטמין D מסייע לספיגת הסידן. גם ויטמין C ו-A.
  • מינרלים כמו זרחן, ברזל, מנגן ומנגנזיום מתחרים ומפחיתים את הספיגה.

מקורות:

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב pinterest

מגדלים ?
נשמח לשמוע מכם