שייק עשיר בסידן

agla

agla

נשאלנו כיצד נוכל להגדיל את ערכי הסידן, באמצעות פרישייק טעים!

פרישייק

פרי שייק הוא דרך נהדרת לקבל אנרגיה וגורמים תזונתיים חיוניים. כמה טיפים לפרישייק מוצלח:

  • הפירות – תפוזים, משמשים, קיווי, תמרים, שזיף עשירים בסידן. נעדיף אותם פירות טריים או קפואיים. בחורף נוכל להשתמש בגרסאות המיובשות שלהם.
  • ירק – עלים מועילים מאוד לבריאות. מכילים סיבים, מינרלים וגורמים תזונתיים חיוניים. במקרה הזה נוכל להשתמש בקייל מסולסל, ארוגולה/רוקט, קייל, תרד תורכי, פקצ’וי. גם ספירולינה מומלצת!
  • מעט אגוזים וזרעים. אגוזים רצוי להשרות כמה שעות לפני האכילה. לטובת ספיגת סידן נוסיף שקד.
  • מעט נוזלים. (כמה שפחות ועדיין הבלנדר יטחן את הכל). במקרה שלנו נבחר מיץ מתפוזים או פירות הדר אחרים, נוזל קוקוס או מים. 

 

הספיגה של סידן מושפעת מגורמים שונים:

  • ויטמין D מסייע לספיגת הסידן. גם ויטמין C ו-A.
  • מינרלים כמו זרחן, ברזל, מנגן ומנגנזיום מתחרים ומפחיתים את הספיגה.

מקורות:

שתף:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן העניינים

On Key

פוסטים משויכים

מה זה אנגיוממזה והקשר למחלת הסרטן

אנגיוגנזה (Angiogenesis, לפי מונחי האקדמיה ללשון העברית: התהוות כלי דם). תהליך טבעי שבו הגוף יוצר כלי דם חדשים. התהליך מתרחש באופן מחזורי אצל נשים בעת המחזור החודשי

כאבי מחזור

רבות סובלות משיבוש החיים הסדירים אחת לחודש, עקב כאבים בבטן התחתונה. הרחם נערך על ידי עיבוי רקמות לקבל הריון וכאשר זה אינו מגיע, ניתנת ההוראה

מגדלים ?
נשמח לשמוע מכם